سفارش تبلیغ
صبا ویژن


...شلغم نپخته ایی از افکارم...

ویدئو _زندگی


چشم ها. همیشه همه چیز از چشم ها شروع میشود وقتی چشم ها برای اولین بار شروع به دیدن میکنند و درست همان موقع که به درک پدیده های اطرافت میپردازی ضبط شروع میشود در ان موقع کارگردان وجودت به تصویر بردار خداداد چهره ات چگونه دیدن را میاموزد.

ولی چشم هایت وقتی به یک تصویر بردار ماهر مبدل میشوند که زووم کردن روی خوبی ها را بیاموزدو وظیفه کارگردان وجودت در این امر ان است که لنز چشم هایت را از گرفتن تمام صحنه هایی که سابقه ی هنری ات را خدشه دار میکند پاک کند.

فیلم زندگی قابل حذف کردن نیست پس اگر سیانسی را بازی کردی که وقتی دوباره ان را در مموری ذهنت مرور کردی نسبت به ان احساس رضایت نداشتی دیگر نمیتوانی ان را باز گردانی ;شاید فراموشش کنی!

همیشه سعی کن سوپر استار ان فیلمی باشی که ارزوی بازی کردن در ان را داری و اگر برای رسیدن به ان تلاش کردی راه پیشرفت و تعالی را برای خود باز کردی .

یادت باشد که سیاهی لشکر های فیلم زندگی تو هر یک کارگردان های زندگی خودشان اند و هر ان طور که تو با انان برخورد کنی ان ها هم در یکی از سکانس های زندگیشان همان گونه با تو برخورد میکنند.

همیشه سعی کن تواضع را طوری رعایت کنی که همه را در کادر زندگی ات جا دهی و اگر این کار را کردی بدان در کادر چشمان همه جای داری.

زبا نت مهم ترین نقش را در گفتن دیالوگ های غیر قابل پیش بینی فیلم زندگی ات دارد ان را طوری اموزش بده که در موقعیت های مختلف در مقابل کنش ها واکنش ها ی مقبولی داشته باشد اما هیچ گاه از ان در شکستن دل دیگران استفاده نکن .

فیلم نامه نویس زندگی تو همیشه نباید قلبت باشد اگر این طور باشد موفق نمیشوی اگر هم همیشه منطقت باشد زندگی تو به معنای واقعی یکنواخت میشود هیچ هیجانی در ان دیده نمشود و تبدیل به فیلمی میشود که هیچ کس علاقه ای به دیدن ان ندارد همان طور تمام  خواهدشد که شروع شده بود ! این اصلا خوب نیست

سعی کن از قلب و ذهنت یک زوج هنری بسازی و رابطه ی ان دو را طوری برقرار کنی که زندگی ات بهترین فیلم نامه را داشته باشد

همیشه طوری زندگی کن که وقتی اخرین سکانس را بازی کردی هیچ گاه نگویی ای کاش......

و در پایان وقتی اخرین نوار ویدئو فیلم زندگی ات را تمام کردی دیگر همه چیز پایان میابد و کسی در پشت صحنه ی این فیلم برای اخرین بار میگوید کات!!! 

 


نوشته شده در سه شنبه 92/4/11ساعت 12:41 عصر توسط ریحانه نظرات ( ) | |

پیچک دات نت قالب جدید وبلاگ