سفارش تبلیغ
صبا ویژن


...شلغم نپخته ایی از افکارم...

بال هایی برای پرواز

ای پرندگان  ای پرندگان بر خود ببالید و مسرور باشید.

چرا که این شما هستید که میتوانید هر روز بال هایتان را دراسمان نیلگون به پهنای دلتان بگشایید و هر بار با شکوه تر از قبل در این اسمان زیبا اوج گیرید الحق که این نعمت ستودنیست.

هر بار که یکی از شما از درون این پوسته ی سفت و سخت از مایعی که سر ان جز حق تعالی نداند که چطور زردی و سفیدی اش در هم نیامیزدتکامل میابد و با منقار خود این پوسته ی سخت را میشکافد و برای اولین بار نغمه دلنشین خود را به اسمان سر میدهد ;اسمان از شوق میگرید گویی که تو هم یکی از هزاران فرزند اسمانی.

و باز هم از راز های این جهان شگفتی ها این است که این تکامل تنها و تنها در بیست و یک روز انجام گیرد و چون کمتر گردد باز خوراک ادمیست.

مادرت روز ها به دنبال غذا میرودو ان را در خود حمل میکند تا به تو رسدو از قدرت خداوند است که توانایی باز گرداندن ان را از معده اش دارد تا تو از ان تغذیه کنی و جان بگیری و به هدف اصلی خود که پرواز در اسمان است برسی .

ای پرندگان باز هم قانع نشدید که چه نعمت بزرگی دارید اینکه می توانید به طور طبیعی در یکی از این اسمان های هفت گانه پرواز کنید .

ما زمینی ها که جز تا وقت مرگ نمیتوانیم  همچون شما پرواز کنیم ما میسازیم و میسازیم و از هر چیز به نفع خود استفاده میکنیم و سازه های خود را همواره با خطر در میامیزیم و حتی ان موقع که قصد سیر و سفر در اسمان ها و پرده بر داشتن از راز های افرینش را داریم باز هم چیزی را قربانی خواسته هایمان میکنیم  و سلامتی این اکسیژن پاک را به خطر میاندازیم انگار نمیشود دو چیز را با هم داشته باشیم .

ولی این هم تقصیر ما نیست چون از نعمت خداداد شما محرومیم اگر همین خرده عقل و هوش را هم نداشتیم تا ابد محکوم بدیم که در خلا زندگی کنیم نه در خاک و نه در اسمان البته این راز مرگ است که پس از ان زندگی در هر دوی ان را تجربه خواهیم کرد .

من بنده ی نا شکری نیستم حد اقل سعی میکنم نباشم اما من هم امروز دوباره بر صندلی تکیه میکنم و از پنجره ی حسرت به اسمانی می نگرم  که وسعتش به اندازه تنهایی هایم است و مثل هر روز منتظر میشوم تا دوباره پرواز کنید و از این پرواز عبرت میکیرم و دوباره به پرواز همیشگی و بدون باز گشت خود می اندیشم که مه موعدش را میدانم و نه خواهم دانست .

ای کاش روحم در ان لحظه شوق الان مرا برای پرواز داشته باشد.


نوشته شده در چهارشنبه 92/4/12ساعت 11:32 صبح توسط ریحانه نظرات ( ) | |

پیچک دات نت قالب جدید وبلاگ